Vitorláspferd

Maximilian János aranyköpései - egy gyerek két nyelven tanul beszélni.

Max-o-meter

Friss topikok

Linkblog

A világot jelentö deszkák

2010.04.14. 13:14 :: elckerlyck

- Papa! Papa!

- Itt vagyok, aranyom!

- Papa, heute durfte ich bei den Großen mitspielen!

       (Ma játszhattam a nagyokkal – nagycsoportosokkal)

- Ahaa?! És mit játszottatok?

- Bábszinházat ohne Findus.

       (Findus nélkül – egyik bábszinházi kedvence a Findus nevü pici macska)

- Az meg milyen?

- Die Großen kriegen eine Rolle und dürfen spielen

       (A nagyok kapnak egy szerepet, és eljátszhatják.)

- Áh, értem! És te is kaptál ma szerepet?

- Jaaa! Ich war die Ente!

       (Igen, én voltam a kacsa!)

- És? Volt szöveged is?

- Ja!

- Mi volt a szöveged?

- „Quák!“

       (Háp!)

- Csak ennyi?

- Nem. Noch einmal: „Quak-quak!“

       (Még egyszer: „Háp-háp!“)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitorlaspferd.blog.hu/api/trackback/id/tr231920480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása