Vitorláspferd

Maximilian János aranyköpései - egy gyerek két nyelven tanul beszélni.

Max-o-meter

Friss topikok

Linkblog

Ego

2008.12.15. 13:08 :: elckerlyck

Maxi újabban mindent tud. Öltözni, szerelni, összerakni, szétszedni. Pénteken a nagyiéknál aludt, ott rájött, hogy ajtót is tud kinyitni-becsukni:

 

-   Tschüß, Papa, bis Morgen1! – ajtó be-ki – Guten Morgen Papa, egy jóreggeltknutschi2?

-   Jó reggelt, drágám! – egy csók, már rohan is az ajtóhoz. Mindez vagy húszszor.

 

A nagypapa az egyetlen személy, aki hozzányulhat a frizurájához:

-  De szép az új frizurád, Maxi! Levágta Opa a hajadat?

-  Igen. Hozta reggel Bohrmaschine3!

-  Levághatom legközelebb én is a hajad?

-  Nem. Nur Opa vagy én Bohrmaschine.

 

 

A napi egy TV- mese vacsora elött újabban nagy dilemma:

 

-         Mit nézünk ma Macó? Sandmannt, Bobot, vagy Süsüt?

-         Én Süsüt, utána kell Sandmann Bob Baumeister gucken4!

-         De csak egy filmet nézünk, Maci!

-         Doch! Sandmann will Bob Baumeister5!

-         Ez már kettö!

-         Hóhehérke és sieben Zwerge6 auch!

-         Tudod, hogy hívják a hét törpét?

-         Nyolc!

 

A mai fuszekliban az adventi naptárban celofánba csomagolt keksz. Maxi húzza-vonja, nem sikerül feltépnie a csomagolást:

 

      -    Kicsomagoljam, szivem?

-         Én packe aus7 !

-         Várjál, segítek!

-         Én packe aus! Papa nekem! Kann man nicht essen ! Nur Maxi kann das essen8 !

-         OK, szivem, én csak kibontom neked!

-         Papa kann Joghurt und Corn Flakes essen9!

 

Reggeli után készülödés az oviba.

 

-         Gyere Macó, felveszünk még egy nacit, pulcsit, cipöt, dzsekit!

-         Én húzok cipöt papa ölembe!

-         Elötte még egy nadrágot!

-         Én húzok Hose10 !

-         OK!

-         Gyere, állj fel, Húzd fel a popóra a nadrágot!

-         Ott nem kell Hose, ott ma Windel11!

 

 

1.: Szia Papa, holnapig!

2.: Puszi, ölelés.

3.: fúrógép.

4.: Álommanónak meg kell néznie Bob építömestert.

5.: Álommanó Bob építömestert akar

6.:hét törpe.

7.: kibontom.

8.: Nem lehet megenni, nem ennivaló! Csak Maxi eheti meg!

9.: Papa ehet joghurtot Corn Flakes-szel.

10.: Nadrágot.

11.: Pelenka.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitorlaspferd.blog.hu/api/trackback/id/tr29824043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása